Spune-mi daca ai secrete, ca sa-ti spun daca minti sau nu! Bineinteles ca ai! Bineinteles ca avem!
Nu cred ca e un secret pentru nimeni.
Fiecare dintre noi ascunde ganduri, sentimente, dorinte, visuri, fapte, trairi, temeri, s.a in cufere de lemn, legate cu multe lacate, cu lanturi si chei.
Si ne place, ne place sa traim cu siguranta ca suntem singurii care avem acces la acel cufar, cu toate ca doar noi avem cheia si nu putem sa scapam de ea, oricat am vrea uneori.
Noi mereu avem acces acolo si de multe ori suntem pe punctul de a mai scoate cu grija cate-un secret.
Scopul? Intotdeauna exista unul, el difera de la om la om si de la secret la secret.
Caci te poate costa libertatea, fericirea, increderea, prietenia sau chiar viata.
Varianta in care altul stie secretul tau si-l tine bine, nu prea e veridica (parerea mea). Cu toate ca ti-a jurat, intotdeauna o sa existe un lucru care o sa poata cumpara acel secret...deci eu prefer varianta "E doar al meu, frate" - si credeti-ma ca am si eu secretele mele.

Sfatul meu? Nu mintiti, pastrati secrete! E mai palpitant ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger