Mai sa fie! Mi-am batut capul si am scris. Am scris mai mult decat mi-am propus initial si am dezbatut lucruri care de multe ori ma depasesc. Dar am incercat...
Chiar si atunci cand nu am scris, m-am gandit obsesiv la faptul ca ar trebui s-o fac.
Mi-am luat in serios rolul si de multe ori am simtit presiunea scrierii urmatorului post, iar asta a inceput sa-mi placa.
Si ce sa vezi...m-am trezit cu un premiu aruncat in brate, venit din senin de fratele meu. Si ca sa nu fie acuzat de nepotism, a tinut sa precizeze ca acest premiu mi-l acorda sub titlul de "Blogul surpriza-placuta".
E un sentiment frumos pentru cineva care da mai mult de 2 bani pentru blogul sau, si e un sentiment frumos sa primesti acest premiu de la un preeminent in ce priveste ierarhia de blog.













Pam-pam, urmeaza partea cea mai interesanta pentru voi.
Regulile pentru cel care primeste acest premiu sunt urmatoarele:


1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul - în cazul meu Vlad cu GoingToEnd.
3. Fiecare S.S. trebuie să îşi prezinte premiul pe blog şi să adauge un link la acest post , care ne explică ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

In alta ordine de idei, premiul de la mine merge catre:

1.Ana-Maria Gradinariu cu al ei "My road to el dorado". E unul din bloggerii aceia speciali pentru mine, care influenteaza pozitiv cititorii ei prin articole/ posturi cu morala si subinteles.
2.Alina Iordache cu "Outside jokes". Reprezinta o pozitie onorabila in blogroll-ul meu, caci ceea ce scrie ea este pentru oameni cu bun gust.
3. Laura Ducu-cu "Red shots". Am apreciat tot ce tine de blog: titlu, profil,poza, tema, idei, arhiva, etc.
Dar continutul face toti fanii :) Vi-l recomand.
4. Diana Nanciu si al ei " Dreaming my dream" Sunt fidel blogului ei, apreciez continutul si fotografiile. Da impresia de "esenta tare in sticluta mica" deoarece scrie foarte rar.
5. Oaia colorata cuuuu " Oaia colorata". Blogul care nu e-n blogroll-ul meu. Imi place si-l citesc in tihna. Abordarea e deosebit de sincera.

Va pup fierbinte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger