Observ ca cel mai mare numar de vizitatori al blogului meu vine odata cu statusul care de multe ori imi face reclama buna. In sensul asta am scris si acest post cu acest titlu (pe care o sa-l pun si la status) in vederea unui nou record (pe care pariez) in ceea ce priveste numarul de vizitatori.
Si daca tot am ajuns aici, doresc sa-i salut pe cei din lista mea de messenger: pe cei care stau pe invizibil, pe cei care sunt idle de 38 ore, pe cei care imi dau massuri, pe cei cu care vorbesc frecvent, pe cei care ma distreaza cu statusurile lor umoristice si pe toti peste care dau la orice ora din zi si din noapte.
Va pup si sper ca impreuna sa batem ultimul record.

Update: Imi cer scuze catre cei care vad acest post ca pe o cacealma.

2 comentarii:

Adriana D. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Vlad Olteanu spunea...

Gata, cocosel. Merg si comentariile acum.

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger