Regula numarul 1: Dimineata, dupa ce te trezesti, nu-ti sufla mucii in chiuveta. Acolo ma mai spal si eu pe dinti.
Regula numarul 2: Nu face de mancare, nu-ti face baie, nu te juca pe calculator, nu-ti face patul, nu spala vasele numai dupa ce ma culc eu. Fa-le si tu inainte, oricum ma culc dupa 12 am.
Regula numarul 3: Nu ma intreba din senin la ce ora plec, cat stau si cand vin acasa.
Regula numarul 4: Nu-ti prepara peste in ulei fara capac tocmai dupa ce eu am frecat o ora la aragaz si la vase.
Regula numarul 5: Sunt de acord ca unele lucruri le putem imparti, dar nu abuza. Mie mi-e rusine sa cer ceva de la tine, cu atat mai mult sa iau fara sa intreb.
Regula numarul 6: Daca vrei sa vezi la ce ma uit eu, vino si uita-te si tu. Da' stai jos! Nu-mi sta in cap, nu suport.
Regula numarul 7:Nu inchide usa si sus si jos, si mai pui si nu-stiu cate zavoare. E chiar enervant sa ajungi in sfarsit in fata usii si sa cauti chei pana te pisi pe tine.
Regula numarul 8: Nu-mi pune intrebari doar ca sa ma bagi in seama. Nu e nevoie sa avem conferinta cand ajung/ajungi acasa.
Regula numarul 9: Cand faci baie, te rog incearca sa nu stropesti tot in jurul tau (oglinda, prospop, rafturi, prereti, tavan). Ce naiba...te bati cu dusul?
Regula numarul 10: Nu te preface ca ne intelegem bine!

6 comentarii:

Adriana D. spunea...

astea-s reguli? :))...sau sunt din ciclul: mi-a ajuns, cara-te!?! :))

adrian1olteanu spunea...

:)) nu, nu, totul e compromis acuma. Postul presupune prevenirea oricarei alte nenorociri pe viitor!

Ovis spunea...

creca nici gandacii nu te vor ba coleg de camera.....ai uitat cum era cu inca 4 pularai in parang :>

adrian1olteanu spunea...

Ba, tu ala de la camera 37...stai in banca ta acolo, ce te bagi?! Vrei sa spun lumii ce faceai pe-acolo??

lulutzu spunea...

da cand eram in parang nu comenta nimic si acu' face pe sefu'

adrian1olteanu spunea...

Pai da ba, ca in parang n-aveam incotro decat sa va suport basinile .
Ati uitat ca executati flotari la comanda mea???:))

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger