Imi place Vama Veche, dintotdeauna mi-a placut.
Vama e punctul de pe harta pe care pot pune degetul cu ochii inchisi, punctul in care media IQ-ului de inteligenta e crescuta indiferent de anotimp.
Momentele pe care le-am petrecut acolo mi-au crescut nivelul de trai cu cateva procente.
Vorba aia care spune ca gusturile nu se discuta e valabila in Vama Veche. Nu de alta, dar acolo n-ai ce contrazice, nu vezi toate lichelele si kitchuri-le adunate la un loc...deci majoritatea se inteleg din priviri.
De acord ca vremurile s-au schimbat si Vama a devenit suprapopulata in ultimul deceniu.
De acord ca mai gasesti cate unul cu masina pe plaja. De acord ca piata in zona s-a dezvoltat si se comercializeaza chestii.
De acord ca acuma toti coinacii se duc in Vama imediat cum promoveaza un examen.
Dar hai sa analizam putin situatia:
*vremurile se schimba oricum, nu poti tine totul in loc (nici macar Vama Veche).
*ala care e cu masina pe plaja, o sa plece fortat de acolo.
*piata s-a dezvoltat si se vand chestii. Ei bine, in niciun mall din lume n-as fi mai fermecat ca in fata tarabelor de chestii handmade din Vama. Preturile sunt scazute in continuare si la urma urmei, nimeni nu te sufoca cu produse.
*coinacii...eu nu i-as trimite in Costinesti!
Bine, astea sunt lucrurile care le vezi si le poti descrie. Cat despre lucrurile pe care le simt fiind acolo nu pot vorbi, nu stiu ce sa zic. Si nu vrea sa cad in derizoriu.
Stiu doar ca gandurile si amintirile catre Vama ma fac sa ma simt altfel, sa-mi doresc sa ajung mai repede acolo.

Ne vedem acolo vara asta deci. Va pup.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Da mah..e frumoasa..pentru ca o fac frumoasa cei cu care esti.
Masini sunt cu duiumul pe plaja..de 1 mai remember ce crizata eram cand am vazut. Chestia buna in asta e ca sunt parcate pe aproape toata perioada cat sta soferul acolo, pentru ca: ori ii e si cazare soferului, ori e prea beat ca sa mai conduca.
Prostii de cumparat au aparut multe. nush cat iti place tie sa te uiti sau lu' Pisi :P Avantaj la ele e ca-s dragute si nu-s kitschoase, dar scumpe sunt. Si au cam trecut la productie de serie.
Pitipoance au aparut, si ceva cocalari..dar cand vad ca nu prea-i baga nimeni in seama nu-s foarte into the atmosphere.
Of course ca astea nu subclaseaza apa adanca si cu valuri mari, bolero la stuf la rasarit, mancarea delicioasa si ieftina de la Roata/Control, cele multe cluburi cu stiluri diferite la care te poti plimba in voie, fire poi pe plaja si altele. Si cand mai petreci niste dimineti pe plaja cu Dandy Warhols sau Air Traffic sau Kultur Shok si Deus ramai cu ceva amintiri faine si parca nu-ti mai place sa mergi in alta parte.
hai ca am scris destul..Fa-ti bagajele pentru 1 mai!

adrian1olteanu spunea...

De-acord cu tine ba, da' m-am saturat sa-i vad pe unii cum dramatizeaza si sterg Vama de pe harta. De asta am si scris.
Cat despre bagaje...sunt facute.

Fata cu ochi verzi spunea...

Eu n-am nevoie de bagaje,nici anu' trecut n-am avut nevoie,am plecat aşa...spontan.Sper să ajung şi de 1 mai-ul ăsta :)

adrian1olteanu spunea...

well, if u see there a guy with "ping pong in hong kong" written on his t-shirt, just say hi!

Fata cu ochi verzi spunea...

s-a făcut !

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger