"Toate problemele puse cap la cap, de fapt, in niciun cap de om, oricat ar fi de apt, nu-ncap!"
Well...guess what?! Nici in capul meu nu mai incap. Stiu, stiu ca eu nici macar nu sunt vreun apt, dar totusi ma regasesc in situatia acestui mic Freud care a zis asta.
Si DA, harakiri scrie pe mine.
De obicei nu-mi vine sa fug de toate grijile, dar de data asta as da orice sa le rezolve altcineva pentru mine si sa-mi spuna intr-o dimineata ca pot sa dorm in continuare.
Cu atat mai mult cu cat experientele anterioare imi spun ca lucrurile o sa mearga din rau in mai rau, pentru ca nici macar partea frumoasa a programului meu nu ma mai distreaza, ba dimpotriva.
Nu am chef decat sa zac si eventual sa ma plang pe blog, ceea ce am si facut. Nah! Pthu!

:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger