Visati frumos dragii mei. N-a existat si n-o sa existe niciodata. Ma rog, in anumite privinte consider benefica departajarea pe anumite criterii a sanselor noastre, cum ar fi talentul, munca, experienta, stoicism, etc.
Si aici cel mai bun exemplu revine fotbalistilor. Ati auzit interviuri inainte de meci in care spuneau : "Avem sanse egale" , "Mingea e rotunda" si bla bla?! Pai, daca si fotbalistii de mana a 2-a considera ca "mingea e rotunda" in meciuri cu echipe de top ale lumii, care au scris istorie in fotbal, va dati seama... Pai o fi ea, mingea rotunda, dar asta conteaza?!
Ca si cum eu n-as putea sa cant la aceeasi chitara cu Jimi Hendrix... HA?! Pai da fratilor, conteaza si ce poti sa faci cu "scula".
E vorba de diferenta de valoare. Stiti voi...valoarea mea, valoarea mea!
Sau cum ar fi ca dupa 10 ani experienta in contabilitate institutiilor publice sa vina un proaspat absolvent sa-ti ia locul?! Iti trebuie nervii tari si sange rece (dupa aceea).
Pe de alta parte, exista si inegalitatea de sanse distructiva.
Sa am eu curaj, Dacia Logan, sa parchez in locul lui Maserati pe loc interzis in Dorobanti??
Sa vad cum pe holul spitalului asistentele ma roaga din priviri sa platesc o spaga acolo ca sa nu mor asteptand dupa altu' care si-a spart nasu'?
Si-atunci? Despre ce egalitate vorbim, atat timp cat pentru unii pretul e cel mai de pret?
Banul face diferenta, si nimeni nu poate compensa cu rugaciuni.

Touche!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger