Ooooo, da! Asteptam sa gasesc ceva de care sa ma leg pentru urmatorul post.
Si am gasit asta: MASS-uri!
Nu stiu voi, dar eu am o lista de messenger bine selectionata. Numai ca exista acele persoane care se lipesc de tine ca mucii de gard; Deci n-ai cum sa le respingi.
Te-a cunoscut la un training, la un curs, la un interviu, v-ati dat mana si ti-a cerut si id-ul. In cel mai bun caz, te gandesti ca poate o sa mai comunicati vreodata, cine stie cum si de ce.
Nici nu i-ai dat bine accept k te si trezesti cu o pleasca gen: "Daca nu dai mesajul asta mai departe o sa te urmaresc si-o sa te bat".
Si asta nu-i nimic. Numai anul acesta 12.986 virusi fatali mi-au invadat calculatorul, am avut ghinion in 97 zile, Hristos s-a suparat pe mine de 42 ori si nu am pic de suflet, caci din cauza mea au murit de leucemie Alexandra, Marinela, Cristina, Mihai s.a.
Ah, si Marthy Caltzone, fondatorul YM m-a avertizat ca o sa-mi pierd contul daca nu-i dau mesajul mai departe. Si la naiba, nu l-am crezut...si iata-ma nevatamat.
Acuma, sincer...sunt la fel de multi care condamna aceste mass-uri, dar ca de obicei generalizeaza. Se feresc sa arate cu degetul ca poate apar pe sticla. Poate ii linseaza cineva in drum spre serviciu sau mai-stiu-eu...
Ei bine, o sa infrunt aceste mari riscuri; Daca pana maine nu apare alt post, sa va ganditi ca unu' din cei de pe lista urmatoare "mi-a dat fatala".
Natalia...apreciez grija ta in legatura cu examenele si cursurile de la facultate. Dar ce-mi spui tu eu stiu de la secretariat dinainte. Deci, incearca sa fi mai selectiva.
....@aditzu_trusca...- omul asta trimite mass-uri ca: "bretooonnnnnn, esti?" Baaaa, esti tu cu capu'? Esti handicapat? Ce ma intereseaza pe mine ca ai pierdut-o pe bretonela. Lasa-ma-n pace, caut-o in alta parte.
Iorga Adrian- frate, poti sa iesi de pe mess si fara sa ma saluti. Apreciez gestul, dar ma lasa rece.
MYKY vara-mea- Asta imi da mass ca sa-mi spuna ca "dnd- sunt nervoasa". :)) ce pot sa zic...Suicide is not so bad after all.
Miticutza miticutza...am inteles! Iti iubesti ingerashul, iepurasul, randunica, floricica, castraveciorul. Nu mai am nevoie sa stiu, i got the point, ma pregatesti pentru nunta, nu?
Robert Magick- Daca tu faci bani pe net, eu nu vreau. Da, chiar daca as castiga 4000 euro in 5 ore. Nu, multumesc!
Cat despre restul, le consider la limita tolerantei mele.

Ne vedem curand! Va pup.

1 comentarii:

Anonim spunea...

maica da' ce nume ai si tu in lista. O sa te dezamagesc dar eu primesc doar mass-uri d'alea in limita gen link-uri catre chestii dragute, filmulete faine, bancuri...mai vindea unu' ceva la un moment dat dar s-a lasat.
Si eu o am pe aceasta tipa ramona care nush exact ce-i cu ea..suntem colege la fac..ca tot da mass-uri cu bancuri si in d'alea cu urari de sarbatori imi/ne zice albinutzo? eu nu i-am dat add, dar ea se pare ca ma are in lista...ignore nu-i dau ca ma amuza bancurile de la ea :P
Da' oare cu Rares ce s-o fi intamplat? copilul de 5 ani la rand tot 6 ani avea si nu mai stiu ce problema.
e grav..post-ul l-ai pus vineri..azi e duminica..ti-a dat vreunu' fatala? :))))

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger