"Hai, lupta ca n-ai patit nimic" a fost primul lucru pe care l-am auzit dupa ce mi-am luat o lovitura directa in nas la examenul de Combat de la facultate.
In secunda umatoare am simtit cum sangele imi strabate caile nazale catre mediul exterior spoindu-ma pe picioare si pe tricou, dar si pe tatami (saltele judo- pe intelesul tuturor).
"Stai pe spate cu bratul sus" imi spun colegii. "Ba nu, du-te la baie si si lasa-l sa curga" zice domnul profesor. Si in drumul meu spre baie il aud tot pe profesor spunand calm: "Curatati si voi acolo, si hai cu urmatorii doi".
Si ca premiu de incurajare, am primt nota 10. Va dati seama? 10 la Combat.
Ntz ntz ntz, asta da consolare.
Eh, ma rog, am inteles ca nu-i nimic grav, doar ca mi-am spart nasul.
Si ca asta ar fi normal pentru orice luptator inca de pe la varste fragede incepand cu 6-7 ani.
Mda...deci mi-am luat-o.
Dar cica e mai bine sa ti-o iei de la prieten de grupa de la facultate care mai are si centura neagra in karate. Oare? :)) da, va spun eu ca e mai bine. M-a consolat chestia asta toata ziua de vineri cat am stat intins, putand sa respir cu o singura nara.
Cat despre domnul profesor, s-ar puteam sa facem in semestrul 2 judo cu dumnealui.
O sa ne intelegem bine? Pfff, o sa fie greu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger