Descifrati-o si pe asta:

M-@w n@2coot pr!nT3$a, dAr v!@tz@ Wa f@qt 0 qRv@. M@ joor k $InT#T! n!$t3 pR0$t! k nu vR3tz! d3c@t $ m@ pR!nd3tz! d@R nu r3u$!tzi fR@!3R!loR, pt. wiN3 tR3be s@ lUpT@T! k 3o nu $!nt 0Rc3 g@jik cu c@Re-@i f0$t tu coow&in@t. V@ d@u cL@$a la too@t3 zdR3ntz3l3, @m t@X1w3tR!$t! wuLtz! !N $p@t3 $i d@c@ t3 g@$3$c p3 bUn3 k d@u q j33p@nul p3$t3 t!n, j00R.

Traducere:

Mam nascut printesa, dar viata m-a facut o curva. Ma jur ca sunteti niste prosti ca nu vreti decat sa ma prindeti, dar nu reusiti fraierilor, pentru mine trebuie sa luptati ca eu nu sunt orice gajica cu care ai fost tu combinat. Va dau clasa la toate zdrentele, am taximetristi multi in spate si daca te gasesc pe bune dau cu jeepanul peste tine, jur.

2 comentarii:

Laura spunea...

Fukin' shit! Pe aia cu "combinat" nu am putut sa o descifrez...

Anonim spunea...

Oh da...am reusit-o..la 3o "eo" m-am impotmolit putin, dar in final mi-a iesit fara sa ma uit la ce-ai tradus tu...nu pot spune ca am facut asta cu usurinta...dar pot intelege toate categoriile sociale acum =)))))

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger