Dupa cum bine stiti, de zeci de ani, pro tv-ul rezerva ora 16 pentru serialul inceput in Martie 1973 si la care mamele noastre se uita de cate ori au ocazia.
Si eu m-am uitat, inca de cand mic copil... si intelegeam tot, si imi placea.
Probleme de viata si de moarte, realitati, idealuri, drame, suspans, noutati, s.a.
Si chiar daca n-as fi vrut sa ma uit, tot reuseam sa vad cate un episod care ma facea curios pentru continuarea de a doua zi.
Chiar si cei care nu s-au uitat vreodata recunosc nume precum Victor Newman sau Jack Abbott, iar Bobby Marsino vine tare din spate.
Ei bine, recunosc ca ma uit si acuma cand am ocazia. Foarte rar, ce-i drept, dar asta e avantajul serialului, acela ca mereu "prinzi firului de ata".
Acum ceva timp, frate-miu mi-a spus ca moare Victor. In film, bineinteles:)) Peste vreo inca 2762 episoade probabil.
Si desi ma doare in cur, mi s-a parut socant prima data. Ma gandesc cum or reactiona altii...
Adica, saracul poate s-a saturat dupa 30 ani pe platourile de filmare.
Problema mea, de fapt, o constituie faptul ca intotdeauna se intampla ca la 30 episoade sa cada cate-un nelinistit pe patul de spital. Oricum saracii de ei, au murit pe capete.
Ah, si inca o rugaminte pentru regizor. Fa-i domne in asa fel incat sa nu mai creasca unii 20 ani in 100 episoade, si ceilalti sa ramana neschimbati.
In viata reala asa o fi?

Iata nominalizatii mei:


Personaje si actori preferati: Michael Baldwin, Neil Winters, Victor Newman, Paul Williams,Brad
Personaje antipatice: Drucilla Winters, Ashley, Kevin, Nicholas

Pup toti nelinistitii tineri!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Allow me =))))
Tanar si nelinistit is my guilty pleasure. Eu daca's acasa la ora 16:00 dau pe pro tv. Bineinteles ca in timpul asta eu sunt pe net, foarte posibil sa ascult muzica si tv-ul sa fie pe mute...dar tre' sa-i vad p'aia daca-mi arunc un ochi la tv. Si acum ma roade ca nush cum au facut aia doi accident: Daniel si Casey. Da' o intreb pe mamaia si aflu imediat :P
And I agree: my all time favorite character: Michael Baldwin...:))))

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger