Nu stiu voi, da eu n-am noroc! Ba chiar in ultima vreme astept vestile proaste cum asteapta unii sa castige la Super Bingo!
Da, stiti voi concursurile astea combinate: cu tombole, sms-uri cu text, premii la fiecare ora, minut, secunda.
Nu mai stiu cu ce sa mai iasa la inaintare: masini, case, ceasuri, mingi, ursuleti, excursii, tenesi, mp3, ipod, telefoane, bilete la film, la meci, la circ, etc etc.
N-am crezut niciodata in sansele mele de a castiga la asemenea concursuri cu toate ca nu sunt o fire pesimista, ba nici macar realista uneori.
Asa cum zic, cred in multe cacaturi posibile. Dar nu in tombole. Nu in mesaje cu textul "sunt prost si dau 1,25 eurocenti fara TVA degeaba".
Eu n-am norocul altora. Eu n-am gasit toata viata mai mult de 5 lei pe jos; Altii se impiedica de ei.
Pe mine abia ma suna cate unu' de la "cosmote" sa-mi spuna ca am castigat nu-stiu-cate miliarde si sa ma intrebe care-s ultimele 6 cifre ale CNP-ului meu.
Mie nu mi se intampla minuni din intamplare. Trebuie sa ma milogesc, sa gâdil, sa-mi storc creierii, sa ma cert sau in ultima instanta...sa incrucisez palmele si sa ma rog pentru ceva ce mi-ar aduce liniste sau m-ar face fericit.
Altora li se falfaie: se streseaza ca trebuie sa coboare niste scari sa arunce gunoiul sau sa-si ia un pachet de tigari de la chiosc.
Iar altii mai saraci, se multumesc sa creada in superstitii si in sansele de 0,1 % de a se imbogati printr-o minune in loc sa puna osul.
Dar, bineinteles...look who's talking!
Pe principiul "fiecare cu pizda masii", prefer sa-mi poarte altii sambetele decat sa am eu grija lor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger