Olteanu 'al mare ma provoaca sa va povestesc momentele mele intime cu sticlele de bere, vin, vodca, etc etc.
O sa va povestesc cu lux si amanunte, caci numai asa ma pot crede multi din prietenii mei ce ma cunosc mai bine.
Cum spun, putini sunt cei care se pot lauda ca m-au vazut mergand pe 7 carari ca pisatul boului (pardon de expresie).
Si desi nu s-a intamplat de prea multe ori, atunci cand s-o petrecut pot spune ca toti din jurul meu se bucurau de bucuria mea :))
Prima betie crunta a fost in clasa a 5-a cu colegii. Pizzeria Il Sorpaso, ziua lu' Sergiu. Dupa ce am baut suc si am mancat pizza cu baietii si fetele din clasa, ne-am propus ca seara sa mergem la el acasa si sa bem si noi ca "barbatii".
Am baut toti, dar numai eu am sfarsit sa vomit. Si asta pentru ca un coleg mai smecheras (acuma mort) a facut pariu cu mine ca nu pot sa stau in cap.
Am plecat acasa cu gustul acela amar, ba chiar acru in gat.
Peste 2-3 ani, tot colegii mei dragi au vrut sa mergem la padure, in Forest, sa bem sute de votca.
Peste cap.
Si am sfarsit dati afara in suturi de patron, ca fumam prea mult, tipam si injuram.
M-a asteptat maica-mea acasa, curioasa sa auda explicatiile mele: "Aaaa,paaai am fost saaaaa....nu stiu!"
Mi-a dat-o in noaptea aia!
De-atunci m-am mai imbatat, dar nu grav. Doar asa...dintr-o bere.
Pana cand am terminat liceul. Eram cu toti colegii, la terasa de langa liceu si asteptam rezultatele la bac.
Se facuse noaptea, si rezultatele nu mai apareau. Asta nu ne-a facut sa renuntam sa punem presiune pe jandarmii de la poarta si pe profesorii care dadeau ture prin curtea liceului.
Ei bine...au venit rezultatele! Nebunie! Am luat toti, si am luat si cu note peste 9.
Ne-am intors la terasa, ne-am luat de umeri siii...bere la metru!
Dupa ce-am baut vreo 20 metri in 7-8 insi, pe la 3 noaptea a venit un coleg cu ideea sa mergem in padure. Bineinteles, cu masinile.
Am reusit sa ajungem la padure si acolo am baut vreo alte 3 sticle de vodca dansand de bucurie cu picioarele pe capotele masinilor.
Am ajuns in fata scarii pe la 5, beat si fara chei. Dupa 5 minute in care m-am gandit cum sa intru in scara, am decis sa sparg geamul cu piciorul.
Am intrat in casa si am adormit ca un puisor pana a doua zi dupa-amiaza, cand mama se tot intreba mirata ce s-a intamplat cu geamul de la scara.
De atunci nu am mai baut in cantitati industriale si nici nu ma gandesc s-o mai fac curand.
Si nici tutun n-am mai fumat.
Dau leapsa mai departe plus o bere la pachet intr-o zi frumoasa de weekend.
Ne povestim!

1 comentarii:

Inca1 spunea...

te-am adaugat si eu:) sa fie o colaborare fructuoasa

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger