In 1990 s-a lansat, eu aveam mai putin de 7 ani cand l-am vazut prima oara. Si desi l-am revazut in aceeasi perioada, probabil tot pe la varsta de 7 ani l-am vazut si ultima oara. Il aveam inregistrat pe caseta, probabil si-n ziua de azi e printre "Rambo", "Commando", si Alain Delon.
E unul din filmele copilariei, si asta ii da o valoare mai mare decat toate celalalte.
Soundtrack-ul imi face pielea de gaina si ma poate distrage in orice moment.
Ei bine, acum 2 zile am vazut filmul cu Ana, si singura scena pe care mi-am amintit-o perfect e antologica.

Check it out!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Atunci m-am indragostit de Johnny Deep si nu mi-a mai trecut. A tot alimentat pe parcurs. E genial cum joaca orice rol, unu' mai diferit decat altul. I just love him :P Na c-am zis-o :)))

adrian1olteanu spunea...

de asta erai tu ieri asa fericita?:))

clo spunea...

filmele lui Tim Burton sunt cele mai tari...

adi spunea...

da, clo...confirm!

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger