Ok, nu toti baietii iubesc martisoarele. Nu toti baietii au o placere in a da bani pe flori pentru sefa de la serviciu, colegelor, profei de la facultate, secretarei, rudelor, iubitelor, amantelor, bla bla.
Pe de alta parte, sunt convins ca un martisor mai putin decat kitchos poate fi apreciat de toate fetele.
Da, si sa nu va mirati daca femeia de serviciu, pardon, managerul de culoar te-ar tine minte mai mult timp dupa un gest frumos, decat "sefa" care incarca portbagajul cu flori.
Anul acesta n-am colindat de colo-colo sa impart martisoare sau ghiocei, dar imi propun in viitorul apropiat sa le multumesc intr-un fel sau altul tuturor doamnelor si domnisoarelor "din viata mea".


Va pup si va doresc sa fiti zen :))

4 comentarii:

Fata cu ochi verzi spunea...

Eu cred că un ghiocel e mai mult decât suficient,fără bani mulţi aruncaţi pe mărţişoare urâte,fără stres.Şi bineînţeles doar câtorva persoane nu tuturor femeilor..e prea mult,zic eu.

Anonim spunea...

Sa nu te prind cu flori...mai bine-mi iei o inghetata :))))

adrian1olteanu spunea...

@Cati: de acord cu tine. In ce ma priveste, nu ma stresez prea tare. Cat despre numarul persoanelor de sex feminin "din viata mea"...pfff, un fleac!

adrian1olteanu spunea...

Draga Alino, o sa-ti cumpar intr-o zi la inghetata cat sa ma ti minte pt. tot restul vietii :))

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger