Din prea multa grija pentru mine, colegul de camera m-a inchis in casa.
Cum asa?! Pai, azi-dimineata pe la 6 cand a plecat a inchis usa atat sus cat si jos. Sigur s-a gandit ca ma fura cineva pana la ora 7:30, cand trebuia sa plec si eu la facultate.
Foarte important de precizat ca usa incuiata jos, se deschide numai pe dinafara.
Apoi, cum sa reactioneze un om normal cand se trezeste la 7, isi face dus, se imbraca, pregateste echipamentul, isi verifica mail-ul, asculta o melodie, si cand sa iasa pe usa, vede ca e incuiat pe dinauntru???!!!!
L-am sunat si nu-mi raspunde!
Cine stie cum si cand oi reusi sa ies acum din casa. Stau sa ma gandesc ce se intampla daca trebuia sa ajung la examen sau intr-un alt loc important.
Cum sa mai fiu bun? Cata rabdare sa mai am?
Voi ce-ati face in locul meu?

Update: Ingerasul meu pazitor a intervenit in extremis ca de fiecare data si a salvat situatia.
S-a aratat in fata geamului, i-am aruncat cheile si m-a scos din lagarul numit garsoniera in care stau.
Te iubesc!

3 comentarii:

Anonim spunea...

da pa geam de ce nu sarisi? ca tot te dai mare atlet...asta vis-a-vis de stereotipurile cu studentul la anefs :P

adrian1olteanu spunea...

sarisi tu de pe fix, bai valceanule :))
eu pot doar sa urc pana la etajul 1, nu sa si cobor;)

Anonim spunea...

haide mha....doar de atat esti tu?...nu te-ai uitat la spiderman, batman, ironman, x-men si altii?

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger