La 6 dimineata "colega" de camera m-a chemat, pe abonamentul lui, la Marriott. Ce sa caut acolo?! Pai, sa ne balacim in piscina, ca tot are o invitatie pe luna.
Am spus "nu" cu jumatate de gura, si am pus capul pe perna la loc.
Cand sa plece pe usa, l-am oprit si i-am zis sa ma astepte 5 minute sa ma imbrac.
Acuma, cine ar fi crezut ca o sa ajung sa-mi scald "los cojones" in piscina de la Marriott la 7 dimineata?? Am zis ca e o sansa rara si n-am ce pierde.
In parcarea marelui hotel, am fost atentionat sa scot pieptul in fata, privirea ferma si zambetul pe buze.
Partea 1:
Am ajuns in fata tejghelei de la receptie, unde am primit o cheie de la vestiar si doua prosoape fierbinti.
Am descoperit un bazin atat d mic incat iti trebuie 2 ore sa-l umpli cu furtunul. Cat despre inaltimea lui, oricum as fi facut, atingeam de voie cu picioarele. Bineinteles ca am facut dus inainte sa intru pasind galant pe scarile piscinei.
Dupa o jumatate de ora de scaldat, pregatit sa plec, colegul mi-a atras atentia asupra jacuzzi-ului neocupat.
Am mers si la jacuzzi vreo 20 minute...a fost dragutz :)
Si ca niste bastani ce-am fost, am ajuns si la sauna uscata.
Am transpirat si mi-am facut dus cu apa rece apoi. M-am schimbat si am plecat fericit.

Partea a 2-a (de fapt):

Am ajuns in parcarea marelui hotel; plina de limuzinele multor snobi care platesc cateva milioane numai pe locul de parcare.
In spatele tejghelei de la receptie se afla un infumurat mai mic, care profita de postura lui mai mult decat trebuie.
Am intrat in vestiar sa ma schimb, si un damf de parfum scump ma face sa ma simt la locul nepotrivit.
Am ajuns la piscina. Atat d mica incat dupa 10 beri o umpleam si eu. Am inotat cu ochii dupa cele 20 reguli scrise destul de mari doar pentru cei ca mine. Caci altii aveau voie sa sara in bazin, si asta chiar daca nu si-au facut dush inainte.
La jacuzzi n-am simtit decat o apa mai calda ca in bazin, intr-un loc destul de neincapator pentru picioarele mele. Jeturile de apa, bulele si vartejurile n-au facut decat sa-mi sufle in cur cat am stat acolo, si sa-mi dea o senzatie ciudata.
Colegul, in schimb, a intins bratele de-a latul jacuzzi-ului, si zambea a satisfacut.
La sauna uscata m-a intampinat o temperatura de 100 grade Celsius, care imi grabea respiratia.
Mai erau vreo alti 3 oameni inauntru care vorbeau despre masini. Bineinteles, mi-am zis.
M-am imbracat fara vreo jena, caci asa m-au obisnuit vestiarele de la Unefs.
Dar pardon! Acolo nu! Acolo daca ai masina scumpa, sotie fotomodel, lant de aur la gat, parfum scump, ceas placat cu aur si chiloti cu cristale imprimate, n-ai voie sa-ti arati cuculetul in fata oricui. Acolo tragi chilotii in cabina proprie, fie te imbraci cu prosopul in jurul tau.

Toate ca toate, a fost o experienta placuta. Si eu personal, as face un pact care sa presupuna ca toti "taranii" sa stea departe de lumea miliardarilor, atata timp cat si ei se feresc sa-si mai lase masina de lux pe plaja si tanjesc dupa nonconformism sau libertate. Si asta pentru ca n-au avut loc de mentalitatea de a face bani din piatra seaca.

1 comentarii:

Vlad Olteanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger