Oare cat de putini sunt oamenii care ar vrea sa fie fericiti fara bani?
Sau oare cat de multi sunt care cei care ar vrea sa fie fericiti cu tot cu bani?
Oare cati reusesc?
Milioane, miliarde, euro, dolari, lire, aur, conturi, averi, pamanturi, mosteniri, profit, dividende, imagine, monopol, rating, case de vacanta, putereeee etc etc etc.
Oare cand v-o mai satura pamantul? Oare unde-i Miruna sa le mai spuna o data: -"Ma pis pe covorul tau persan si pe masa ta plina de quesadilla".
De ce trebuie sa port palton ca sa ma iei in serios? De ce trebuie sa fiu barbierit cand vorbesc cu tine? De ce trebuie sa-mi cer scuze de fiecare data cand te deranjez, si tu de fapt lucrezi pentru mine? De ce-mi lasi impresia ca-mi faci cel mai mare favor? De ce m-asculti cu privirea-n cana de cafea, libidinosule? De ce la ea te uiti cu limba scoasa si-ncepi sa gafai cand se-apropie? Ah, stiu...te-au batut aia in liceu, si-au batut joc de tine. Nu? Sau te ignorau fetele ca erai grasut. Si dvs. stimata doamna, in ce tari n-ati calatorit anul acesta? Sau pur si simplu, nu e anul in care se poarta blana?
Hai, vi cu mine intr-un concediu la Dubai? Tot ce trebuie sa faci e sa platesti!
Sau mai bine,ne ducem naiba...naiba la un pelerinaj ca sigur o sa fie fun!
Nu-ti uita cizmele din piele de camila moarta si geanta "de crocodil".
O sa-mi iau si eu tenesii preferati (cu toate ca sunt crapati putin la spate), tricoul cu "Slipknot" si blugii noi, mp3-ul si o harta care sa ne ajute sa nu ne mai intalnim vreodata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger