Nu discriminez! Asta as spune in orice moment in care cineva m-ar intreba daca o fac. Cum se poate ca cineva care incearca sa infrunte discriminarea prin diferite actiuni,piese de teatru forum s.a. sa fie macar intrebat de asa ceva?!
Sincer,nu m-a intrebat nimeni pana acum 2 luni, desi am avut muuulte dezbateri despre discriminarea pe baza de sex, etnie, religie, varsta, orientari sexuale,etc.
O singura persoana putea sa ma faca sa ma gandesc de doua ori la raspunsul unei eventuale intrebari: ANA. Ei bine,in timp ce o conduceam spre casa si priveam eu pe geamul tramvaiului si ea in gol,ma intreaba: "-Auzi,tu discriminezi?" In prima faza am inceput sa rad, timp in care ea se uita curioasa la mine si nu incerca sa inteleaga de ce naiba rad.
I-am spus fara sa ma gandesc, ca DA! Discriminez! Si in timp ce incercam sa-i spun in ce sens,mi-am dat seama ca discriminez la fel de mult pe cat ar face-o cineva caruia eu incerc sa-i bag in cap ca nu e ok.
Asa ca doresc sa confesez public ca:
1.cel mai tare discriminez sedentarismul; nu pot sa inteleg persoanele care refuza un minim de efort fizic, au o comoditate iesita din comun, si ar vrea daca se poate sa le fie adus totul la nas.
2. discriminez tot ce tine de prost gust (muzica lautareasca, manele, otv-isme, fitze, snobisme,promiscuitate, etc)
3. discriminez sectantii care spun ca icoanele pentru ortodoxi sunt idoli si noi ne inchinam la ei.
4. discriminez maghiarii din tara noastra care nu numai ca "nu vorbesc" romaneste, ci nici macar "nu inteleg" limba romana.

Asa ca pentru prima oara in 6 ani de voluntariat as vrea sa fie ei cei care fac un pas inapoi, ci nu eu unul inainte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger