Un moment de plictiseala e de ajuns pentru mine a ma face sa aprind televizorul,sa vad toate stirile sportive. Mai multe momente de plictiseala ma gonesc de-acasa,ma apuc sa fac numai prostii sau mai stiu eu ce ilegalitati:)
Momentele "moarte" imi scornesc idei care mai de care, caut sa fac un lucru pe care nu l-am facut niciodata,si m-am gandit la el mai demult(dar in secret).
Asadar am hotarat in 2 minute sa-mi fac si eu un blog(tot in 2 minute).
Sa scriu prostii,sa fac pe desteptul,sa ma plang,sa citez, sa transmit mesaje
+ poze,muzica,filme,etc.

De ce Glob? Pentru ca asa a vrut Dumnezeu!

p.s Ping pong-ul meu bate numai in Hong Kong-ul iubitei mele

1 comentarii:

Vlad Olteanu spunea...

Bine tu, cocosel! Imi place cum ai inceput, sa vedem daca te tii de treaba!

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger