Ei bine, Academia Nationala de Educatie Fizica si Sport a devenit Universitate. Am aflat acum o saptamana, si am ramas dezamagit. Nu stiam daca e de bine sau de rau, dar sigur suna mai urat. In afara faptului ca multi ani de zile am pronuntat ANEFS, acuma nu pot sa spun UNEFS. Si nici nu suna bine,hai sa fim seriosi.
Plus ca o academie pare sa aiba un grad in plus fata de universitate, pare o institutie de cultura mai inalta (vezi Academia de Politie, Academia de Studii Economice, Academia Militara)
Universitati sunt destule, oare mai trebuie una in plus?!
Cu atat mai revoltat am fost cand am aflat ca pe diploma mea de licenta o sa scrie UNEFS.
Asadar...astazi am aflat ca nu e atat de grava treaba,ba dimpotriva.
Agentia Romana de Asigurare a Calitatii in Inavtamantul Superior (ARACIS) a facut o vizita Anefs-ului,timp in care au evaluat calitatea academica si cam "tot ce misca" pe-acolo.
Au evaluat rapoarte intocmite de reprezentantii studentilor, raportul unui evaluator extern si raportul de evaluare institutionala in vederea evaluarii externe a calitatii educatiei academice.
Intr-un final Consiliul ARACIS a acordat ANEFS-ului calificativul "Grad de incredere ridicat" si implicit cea mai inalta distinctie, cea de Universitate.
Bineinteles ca in aceste conditii primim cu bratele deschise numele UNEFS si cu atat mai tare ne bucuram sa apara si pe diploma.

p.s ANEFS s-a mai numit si INEF, ICEF si IEFS

1 comentarii:

Anonim spunea...

cu actuala conducere in speta d-na prorector care a plagist lucrari totul e posibil d-na prorector se comporta ca pe feuda proprie rectorul fiind un umil slujbas care nu-i iese din cuvant

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger