Cu cat acord mai multa atentie romanilor care-si dau cu parerea asupra tarii lor, cu atat raman mai scarbit de ce aud.
Tot nemultumiti, mereu pe picior de plecare pentru ca banii din strainatate miros mai placut si sunt trecuti prin mai putine maini.
Daca ar putea sa-si ia copii cu ei ar fi bine, dar deocamdata stau bine in bratele bunicii- aici sunt in siguranta.
Legea e proasta, invatamantul e la pamant, hotii sunt la tot pasul, munca ta e putin apreciata, justitia nu-i corecta, infractuctura este zero, spatiile verzi dispar vizibil, nivel de trai scazut, tva-ul e mare, coruptia si mafia dicteaza, inflatia, sportul e la pamant si performanta de a castiga un campionat mondial la karate se plateste cu 5 milioane, o diploma si o medalie de platina.
Da domne, asa este...dar oare cati dintre cei care se plang de toate astea au fost afectati intr-adevar in mod direct? Nu cumva a devenit stereotipic, banalizat?! Eu n-am fost furat, nici judecat, sunt aproape sa termin facultatea, care intr-adevar mi-a scos peri albi, dar nici nu ma asteptam sa trec prin ea ca gasca prin apa. Tva-ul nu-mi creeaza mie probleme cumparand o bicicleta, cum nu-i creeaza nici celui care cumpara un Bentley cu bani cash. N-as lupta niciodata pentru un campionat mondial cu gandul sa statul roman o sa remunereze eforturile.
Sunt convins ca sunt multe alte probleme pe care Romania le are, dar oare sunt probleme pe care le infruntam sau probleme de care fugim si asteptam sa le rezolve chiar cei care le provoaca?
Toata lumea prevede mai nou un colaps incepand cu anul 2010: Romania in faliment, Romania la pamant, Romania dispare de pe harta...
NU! Nu as fi vrut sa ma fi nascut in tari civilizate, orient mijlociu, sau in alta parte.
Nu am nevoie sa fiu perfect, nici macar mediocru si nu vreau sa am totul la indemana.
Am nevoie sa-mi fie dor de tara atunci cand plec in strainatate, am nevoie sa privesc demn in ochi persoanele straine care pretind ca stiu cum merge treaba in "tara lui Borat" si sa le spun ca ma doare-n cur de traiul radios si norocit in care ei traiesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger