Hai sa facem un pact! Eu stiu... Stiu ca unele lucruri pe lume nu se pot schimba. Stiu ca toti ne dorim de multe ori sa dam timpul inapoi. Si de-asemenea stiu ca niciunul dintre voi n-a reusit sa faca asta; Daaaar... inefectiv se poate! Cum ?! Prevenind greselile din care deja ai avut de invatat. Sau chiar gandindu-te de doua ori la lucrul pe care urmeaza sa-l faci.

In sensul asta as dori sa previn si eu ceva de acum incolo: Va rog frumos, incetati a gandi cu voce tare atunci cand ma vedeti/revedeti. Daca tu, draga cititorule o sa ma vezi si o sa spui :" Moooaaaama frate, ce mare esti " sau " Ba, tu te-ai mai inaltat de cand nu ne-am vazut?" sau " Frate, ce inaltime ai????!" si la fel o sa faca toti ceilalti, ei bine, eu din politete o sa-ti zambesc, dar in imaginatia mea bolnava o sa te iau de par, iti car pumni si picioare in cap si o sa-ti "dau fatala" cu un mawashigheri in stomac.
De obicei nu sunt atat de violent, dar frustrarile adunate pe tema asta au intrecut multe limite.
Asta ca sa (nu) zic de momentele in care eram mic si toata lumea ma vedea ca fiind cea mai frumoasa fetita!
Pentru ca niciodata n-am sa uit cand am mers cu frate-miu+maica-mea in bazar la cumparaturi, si gasind o pereche de blugi, nu putea s-o probeze decat in cabina de proba care se afla la intrarea in bazar.
Bineinteles ca vanzatoarea, fiind speriata ca Vlad sa nu fuga cu perechea de blugi i-a spus maica-mii ca : "Puteti sa mergeti sa probati, ramane fetita aici cu mine".

Ei bine...daca atunci cand eram mic, n-aveam nimic de zis, acuma am! Daca cineva are simtul umorului dezvoltat, acela sunt eu! Eu pot sa accept si glume proaste, si subtilitati, sa zicem ca sunt impacat si cu ideea ca cineva m-ar barfii.

Dar de aici si pana la exagerari e cale lunga. Multumesc anticipat pentru solidaritate si intelegere.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger