In murmurul tainic al colindelor de Craciun, sarbatorile de iarna sa va aduca lumina in ganduri, caldura in suflet, sanatate si fericire.
Sarbatori fericite cu bucurii si impliniri alaturi de cei dragi! Sa va gaseasca Mosul cu masa bogata si sufletul curat!
Sanatate, bucurie, bani, noroc, succes, faima, prosperitate, zurgalai, toate dorintele sa vi se indeplineaca, totul sa fie pe placul vostru, acum si intotdeauna.
Sunteti multumiti?
Suna cumva asemanator cu celelalte mesaje primite?
Te satisface gandul ca ti-am dat mesaj, sau ca ti-am scris ceva asemanator?
Pana la urma gestul conteaza, nu-i asa?!
Imi pare rau daca va dezamagesc, pe mine nu ma mai impresioneaza mesajele astea. Oricat de mult apreciez gestul, nu pot sa fac abstractie de continut.
Daca nu te lasa sufletul sa scrii altceva sau daca nu ai putina inspiratie incat sa personalizezi un mesaj, atunci ma multumesc cu un singur "Craciun fericit". Dar sa fie doar atat!
Pentru ca am primit vreo 5 mesaje pana acuma, dar niciunul nu se distinge de un mass.
In sensul asta, mesajele mele de sarbatori suna asa:
Pentru Vlad: Craciun fericit cu tot cu fantome/stafii
Pentru Ana: Craciun fericit iubire. Luv u:*
Pentru Diana: Craciun fericit Hunny Bunny Sugar Plum!
Pentru Cristi: Craciun fericit Copac, iti doresc sa ai inima lui Mos Craciun si mintea lui Solomon!
Pentru Alina: Craciun fericit you little headbanger!
Pentru George: LA multi ani cu multe "cuie"
Pentru Kim: Merry Xmas, you punk lover
Pentru Tudor: Sarbatori fericite Ducule
Pentru Andreea: Craciun fericit, ti-am spus eu ca o sa ai succes daca ramai verde!
Pentru Diana C: Sarbatori fericite. God bless you, boss!
Pentru Carmen: Rocking around the Christmas Tree with Boom Boom...
Pentru Dns: Craciun fericit cu cel mai mare drag
Pentru Maria: Craciun fericit si multumim de invitatie
Pentru Mircea: La multi ani Dragomirescule
Pentru Adina: Sarbatori fericite, sper sa ma ierti macar acum:))
Pentru Andreea R: Craciun fericit tie si fratiorului(sper sa-l cunosc mai bine)
Pentru secretara Anefs: La muuuuuulti ani!!!!
Pentru Cannibal: Craciun fericit buzaiane (cand bem berea aia?)
Pentru Iris: God Jul!
Pentru Raul-PDL: LA multi ani, da-mi naiba banii aia odata!

Cei care nu se gasesc pe lista asta, sa-si verifice telefoanele.
Va pup fierbinte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger