Oricat de mult as evita sa scriu despre tumultul electoral, nu reusesc sa-mi pastrez opinia.
Am o repulsie, o repugnanta, sila, antipatie fata de liderul psd-mircea geoana.
Si mai nou, fata de Crin Antonescu pe care sincer l-am apreciat inainte de alianta cu dracu.
Treaba sta in felul urmator: am stat, am citit, am urmarit, am apreciat si pana la urma mi-am facut o parere.
Nu sunt de acord cu masele de oameni care urla sus si tare ca oricum ar fi, e de rau! Si ca nu pot sa faca o alegere, ca amandoi sunt vai de capul lor.
Mie imi place Basescu! Si cu cat il ascult mai mult, cu cat il vad pe geoana mai inversunat, cu atat mi-e mai drag de Base.
E clar ca spre deosebire de geoana, Basescu e un om puternic. Daca minte,stie sa minta! Daca fura, o face cu masura. Daca pocneste un copil, o face si datorita nechibzuintei copilului; Apropo...pentru cei care nu stiu, inregistrarea video contestata nu este autentica- potrivit Institutului National de Expertize Criminalistice.
Omul are simtul umorului si pare cat de natural posibil. Iese singur in fata camerelor si spune ce are de zis (fara sa citeasca de pe foaie) ci nu este impins de altii, care urmeaza sa profite de pe urma lui.
A facut campanie, nu anti-campanie. Bineinteles ca fiind inca presedinte al statului, s-a folosit de mai multe mijloace pentru a-si face campanie, ceea ce e normal. Mai mult ca sigur ca si geoana ar fi facut la fel, dar nefiind, s-a hotarat sa acuze in stanga si in dreapta ca Basescu are mai multe bannere decat el. Si mai multi fluturasi. Iar suma platita ajunge undeva la 300-400 milioane de euro.
Spre deosebire, geoana e un las, o papusica gonflabila pe care Voiculescu, Vantu, Patriciu, Iliescu, Hrebenciuc, Nastase s.a. o umfla si o dezumfla de cate ori au nevoie.
Nu vreau ca datoriile catre statul roman ale lui Vantu si Patriciu de 600 mil. € sa fie anulate pe motiv de "offside".
Nu vreau ca dosarele lui Nastase si Vanghelie sa fie camuflate in dosare rezolvate, achitate!
Nu vreau ca Marean sa fie ministru de interne sau joker-ul Johannis sa fie prim-ministrul care deja ne-a facut de ras atunci cand s-a dus in tarisoara lui scumpa si frumoasa si a spus ca el de fapt nu e persoana potrivita pentru guvernare.
M-am saturat dupa 10 ani condusi prost de Iliescu si psd-ul lui, nu mai vreau! Nu o sa cred niciodata ca geoana o sa faca 700 mii de kilometri de autostrada, nici ca o sa faca ordine in justitie, educatie. Nu o sa dea el de mancare la 80 milioane romani, asa cum a zis=)) (nici peste 50 generatii n-am fi atatia).
Stim ca Iliescu l-a facut prostanac. Stim ca vreti sa mintiti poporul cu televizorul. Stim ca vreti puterea cu orice pret.
Problema e ca geoana nici macar nu zambeste...oare el crede ca maine va fi mai bine??


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger