Am o lipsa acuta de inspiratie. Ultimele posturi sunt ramasite ale gandurilor mele de altadata scrise si acum completate.
Ma bucur totusi ca imediat ce postez exista aceeasi 7-8 oameni care imediat apar ca vizitatori potrivit sitemeter.
Panica de idei nu este, e vorba doar de inspiratie, e vorba de modul in care trebuie sa scriu ce-am de zis!
Analiza mea asupra blogului pana in momentul de fata imi arata ca merita sa postez in continuare.
Initial ma gandisem sa incerc si-atat. Criticile si asentimentele venite din partea unora ma fac sa cred ca am reusit sa intrig, sa aprob, sa atrag sau sa resping vizitatori.
Ceea ce, tehnic vorbind e ceea ce mi-am dorit si imi doresc in continuare.
Multumesc celor care nu au fost de acord cu parerile mele subiective si in aceeasi masura multumesc celor care ma bat la cap sa mai scriu cate ceva acolo din cand in cand...
Atat din culise deocamdata. Va pup fierbinte!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger