Niciodata nu am asteptat ziua mea de nastere cu nerabdare, niciodata nu am vazut-o ca pe ceva special si deosebit. Cu toate astea, ultimele ore dinaintea zilei de 11 nov. ma tensioneaza. Recunosc si ca mesajele de "la multi ani" le astept, ma bucura si in functie de numarul lor sunt binedispus sau nu! Mai stiu ca ziua asta ma face mai pasnic ca niciodata si imi da proasta impresie ca toata lumea se comporta frumos tocmai cu ocazia zilei mele de nastere.
Nu-mi place sa fac cinste, sa petrec si sa beau 2 nopti, sa primesc zeci de cadouri, sa fac liste cu invitati, sa fiu pupat de 300 ori sau sa fiu aruncat in sus de 21!!!
Cu toate astea am avut zile de nastere frumoase si cadouri potrivite.
Anul asta,oricum ar fi, stiu ca cineva are grija de asta mai mult ca oricine.
Si pentru asta am emotii ca niciodata.
Multumesc anticipat voua!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Hey : - La multi Ani! - de ziua. Am aterizat pe siteul tau dupa ce am bantuit toata ziua pe "goagl" :) . Eu imi doresc sa fie ziua mea in fiecare zi, sa ma simt fericit, bagat in seama, sa primesc cadouri si sa imi ureze lumea "la multi ani". Deocamdata vad ca nu ai multi vizitatori comentarii dar vad ca esti la inceput. Peste cateva luni nu o sa mai ai timp de raspuns la comentarii si sa tii pasul cu ele. Continua sa scrii la fel de frumos.
"Ping Pong in Hong Kong
Un blog cat un glob" mi-a placut. S-ar putea sa iti fur ideia. :D

George,
bani.

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger