Oare sunt singurul care se intreaba cine naiba e ERPS?
Sau oare sunt singurul agasat de insemnele acestuia in tot bucurestiul?
In statii, la metrou, pe tramvai, pe stalpi, pe pereti, pe indicatoare, pe scari, pe monumente, in pasaje, pe poduri, pe stadioane, la gara, pe magazine, pe porti, in spitale, din Colentina pana-n Drumul Taberei si din Pantelimon pana-n Bucurestii Noi.
Peste tot scrie ERPS!!!
Oare asta-i o metoda de a te face cunoscut, sau chiar o placere devenita obsesie de a-ti scrie numele peste tot?!
As putea sa inteleg si o explicatie tampita, dar de unde?
Tot ce am aflat este ca acest ERPS ar fi cel mai mare grafician din Romania.
Si culmea...cineva mi-a zis ca sta in Stefan cel Mare.
Imi place graffiti-ul si respect aceasta arta. Cu atat mai mult as respecta distinctia de "rege"graffician a lui ERPS.
Dar sunt convins ca a fost desemnat cel mai bun, tocmai prin inscriptiile caligrafiate sau a imaginilor pictate sau gravate in locurile special amenajate... sau nu!
Pai si atunci de ce mai are nevoie sa-si scrie numele sec peste tot?
E ca si cum un pivot in baschet (campion mondial) ar juca fotbal in timpul liber chiar cu mingea de baschet.
Si de ce scrie peste tot?! Nu exagerez...este peste tot! Dar nu se poate ca cineva sa fi trecut prin Bucuresti si sa nu vada acest nume scris sec cu majuscule: "ERPS"
Imi pare rau daca am scris de repetate ori numele lui (ERPS), dar numai asa poate o sa simtiti si voi putin din "problema" pe care o tot am de 2 ani jumate in capitala!

Update 1 Promit sa-mi respect promisiunea de a-mi cumpara un tricou pe care sa inscriptionez cu mandrie " FUCK ERPS"

Update 2 M-a sunat Ana amuzata sa-mi spuna ca de fapt gagica lui ERPS este cea care i-ar scrie numele! In cazul asta o sa scriu pe tricou " FUCK ERPS x2"

Update 3 Ana stie de la Alina ca de fapt prietena lui ii scrie numele in semn de dragoste.
Scuze...era important de precizat!

3 comentarii:

Cedry2k spunea...

iti iei bataie :)

Cedry2k spunea...

pana la urma care e problema ta coane ?

hero spunea...

mama cea mai problema mare:))

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger