Azi-dimineata! Ajung in statie si imediat soseste si 93-ul meu care ma duce in fata facultatii.
Autobuzul surprinzator de gol la ora 7:00, imi ofera scaunul din coltul dreapta-spate. Numai bine ma incalzesc si eu si bag capul in piept caci aglomeratia imi permite.
La Orizont urca el, exact langa mine...si ea imediat langa el.
Ii suna telefonul lui, ii da ei sa vorbeasca:
"Da ma! Sunt mai bine, nu-ti mai face atatea griji.
A? Ce? Pai stiu ca nu mai sunt locuri, dar mie mi-a rezervat Florin de ieri la Colentina"
In pauzele lungi pe care le facea la telefon isi mai tragea nasul din cand in cand.
Apoi zice: "Daaaa, pai toata noaptea m-am razvratit in pat, mi-a zis Florin. Da, bine...hai k te sun cand ajung."
Nu mai aveam curaj nici sa rad la "perla" pe care tocmai a scos-o...eram incremenit. Cu o seara in urma, imi spusase maica-mea k se aude pe la televizor de vreo 138 cazuri de gripa porcina.
Incepusem sa respir "blocat" cu capul in geaca si in acelasi timp ma gandeam ce naspa s-ar simti fata aia daca m-ar vedea.
Am coborat din autobuz si am inceput sa scuip subtil, apoi am tras adanc aer curat si rece in piept.
Am ajuns la curs si am apucat sa-i povestesc lu George, care devenise verde la fata. A zis ca pleaca in Valcea de teama si ca ii e frica de gandul ca doctorita o sa-i bage iar fierul ala pe gat sa-l verifice...si iar o sa vomite pe ea!
Dupa care faceam glume reciproce pe seama epidemiei. Dupa ce-am plecat de la facultate nici n-am dat mana de frica. Mai in gluma, mai in serios am simtit cat de rau e sa fi respins.
Mi-am dat seama ca si eu am facut-o, involuntar...de teama! Cu toate astea, daca as mai vedea-o o data pe fata aia mi-as cere scuze fata de ea inainte sa ma feresc de respiratia ei, nu de ea!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger