De obicei cand renunt la un lucru, nu ma mai intorc dupa el. Totusi, la Eminem n-am renuntat niciodata.
Am renuntat la stilul nebunesc de a incerca sa-l copiez si sa-l "urmaresc" in mod exagerat.
Unii nu intelegeau, altii n-o fac nici acuma. Nu sunt sunt pregatiti sa faca diferenta intre idoli precum Dr. House si idoli precum Maria Laderbario sau intre Maria Ciobanu si Metallica.
Povestea lui, versurile, rimele, linia melodica, stilul, aroganta, ironiile si videoclipurile m-au facut inca din clasa a 5-a sa-mi personalizez mai repede stilul propriu.
Si toate astea mi-au confirmat inca o data ca merita respectul meu.
In "pauza" de dupa clasa a 8-a am dat-o in altele, dar amprenta lasata de el nu se sterge niciodata.
O curiozitate de moment m-a facut acum 2 zile sa-i "citesc" cateva clip-uri mai noi.
Am ajuns inevitabil si la primele albume "The Marshall Mathers LP" si "The Eminem Show", aducandu-mi aminte de a 2-a perioada a copilariei mele.
In felul asta mi-am dat seama cat de mult mi-a lipsit si cat de mult vreau sa revina.
In plus, are votul meu pentru cel mai bun rapper al tuturor timpurilor!

So, bring that new album to me!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger