Toata lumea are un "despre mine". Pe blog, pe site, pe frunte, pe retele de socializare si tot asa.
Si "despre mine" e cel mai cautat portal atunci cand te intereseaza sa-ti faci o impresie, nu-i asa?!
Personal, nu am rabdare sa bat campii cu autobiografii si nici vreo placere deosebita de a impartasi prea multe cu privire la mine.
Chiar daca sunt prietenos, let's make it simple!
Va propun 10 lucruri mai degraba nestiute despre mine, cu mentiunea ca reprezinta o foarte mica parte din ceea ce sunt.

1. Acum vreo 4 ani am aflat despre un al 3-lea frate de-al meu, locuieste undeva in Timisoara si l-am vazut o singura data. E din samanta lu' taica-meu de pe vremea cand era mai tanar.

2. Imi doresc dintotdeauna sa fac armata. Nu stiu daca o sa mor fara s-o termin, si asta daca nu ma lasa spatele pe la 65 ani incolo.

3. Daca m-ar pune cineva sa-mi aleg un prieten cu care sa-mi traiesc restul vietii, mi-as cauta un caine.

4. Gandesc de 100 ori mai multe decat vorbesc. Pentru unele lucruri nici nu-mi gasesc cuvintele.

5. Mi-e frica de moarte si de modul in care ma poate intampina. Cu atat mai mult cu cat am vazut-o in oglinda retrovizoare in urma cu 2 ani.

6. Militez pentru egalitatea de sanse dar nu cred in ea. Nu cred nici in prietenia sincera dintre un baiat si o fata, nici in relatii la distanta, nici in planuri de viitor si nici in destin.

7. Cel mai enervant lucru pentru mine e sa-mi spuna cineva ca ceea ce vad nu e ceea ce pare. Simt ca imi plesneste ceva la cap.

8. Imi doresc un baiat si-o fata. Ma imaginez un tata "dur" de multe ori, si astept cu sufletul la gura sa devina realitate...bineinteles, mai am mult pana acolo.

9. Imi place ca lumea sa ma cunoasca doar pe jumatate. Imi place sa ascund lucruri care pot fi descoperite cu greu, in timp.

10. Cea mai mare incredere si speranta o am in mine si in Dumnezeu. Ne avem ca fratii.

Sunt convins ca v-ati facut o impresie mai clara decat daca v-as fi povestit culoarea ochilor si a parului.

Pentru cine intereseaza, o pasez ca pe-o leapsa, desi nu este.

3 comentarii:

Adriana D. spunea...

fain! :)

Fata cu ochi verzi spunea...

Nu prea îmi place să vorbesc despre mine,aşa cum sunt.
Şi...da e o impresie mult mai clară :)

Anonim spunea...

Foarte inspirate postarile tale!
Imi place sa-ti citesc blogul desi l-am descoperit de 2 ore :)

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger