Se poate intampla ca relatia ta sa intre intr-o rutina pe care ai tot incercat sa o eviti. Saruturile devin doar pupicuri, imbratisarile doar incurajari, mangaierile doar preludiu, s.a.m.d.

Din punctul meu de vedere, e clar ca noi, baietii, suntem diferiti de voi, fetele. Si bineinteles, oricat de bine ne-am intelege intr-o relatie, nu putem supravietui fara sa ne suportam unul altuia mofturile, greselile, pasiunile sau principiile. Din perspectiva mea masculina, prezint o lista cu 10 reguli pe care fetele ar trebui sa le ia in seama atunci cand se simt pregatite sa bata un drum lung alaturi de un baiat.

1. Oricat de mult ai vrea ca iubitul tau sa scape de inhibitii, nu-l incuraja. Cand o sa-i cunosti toate tabieturile o sa-ti blestemi zilele.

2. Oricat de nervoasa ai fi pe el, nu-i spune ca "e ca toti barbatii". El stie ca intr-un fel asa este, dar vrea ca macar tu sa-l consideri altfel.

3. Sa n-ai pretentia niciodata sa-ti spuna fanteziile lui. S-ar putea sa afli ca prietena ta cea mai buna, sora, vecina, verisoara sa nu fie excluse.

4. Nu astepta de la el mai mult decat ii oferi tu. O sa creada ca el face totul si la un moment dat o sa rabufneasca.

5. Nu saliva dupa niciun alt baiat in fata lui. Nici daca acela e George Clooney sau Tudor Chirila.

6.Nu acumula in tine lucruri care te deranjeaza la el. Tot o sa rabufnesti odata, si atunci "saracul" baiat o sa se sperie auzind cate ii pui la socoteala.

7.Lucrurile bune pe care le vezi la el...spune-i-le! Cateodata un baiat poate fi mai rau decat o fata in ce priveste increderea in sine.

8. Apropo de incredere...sustine-l in unele tampenii pe care le face. Chiar daca nu face mereu ce trebuie, el are initiativa buna. Nu-i rupe sansele de a face ceva chiar si penibil pentru tine.

9. Nu-l certa daca a uitat sa-ti ia cadou sau sa-ti spuna "la multi ani". Bine, asta daca nu o face in mod regulat.

10. Ei bine...the big problem (for me). Stiti voi, fetelor, baietii sunt cam uituci. Fie pun aceeasi intrebare de mai mult ori intr-un interval scurt, fie uita programul vostru de a 2-a zi, sau un task de rezolvat. Nu va suparati pe ei, sa nu credeti ca doar al vostru e asa tampitel. Toti uitam sau scapam ceva din vedere.

Well, that's all folks. Astept replica fetilor, cu cele 10 reguli all inclusive. Ana, Laura, Cati , Adriana

7 comentarii:

Adriana D. spunea...

Si-ar mai fi cateva "reguli". Doar ca, din pacate, se intampla mai mereu invers. Noi, fetili avem reguli bine stabilite pentru voi. Eu imi asum ca uit, astept mai mult decat dau, sunt rasfatata si as vrea sa fie de multe ori fix cum imi place mie. In afara de vreo 3-4 lucrusoare, la restul m-am facut mica, sub masa. Cred totusi ca ai fost soft cu regulile astea...sunt alte bube, mai mari si mai dureroase.

Inca1 spunea...

asta poate fi un inceput bun pentru un ghid practic de intelegere a barbatului:))

Adriana D. spunea...

Catamai lenesul! Sa nu mai scrii tu nimic-nimicut!

Fata cu ochi verzi spunea...

mda...e ok ce zici tu,sunt verificate astea,dar numai că...voi,bărbaţii (mod general) ,cu toate că le conştientizaţi pe astea vreţi ca noi,femeile (mod general) să fim capabile să vi le înţelegem dar dacă noi am face aşa....aţi fulgera !

Fata cu ochi verzi spunea...

apropos ! cum e în vama? că n-am ajuns anu' ăsta.

adrian1olteanu spunea...

eh, nici eu n-am fost. Din cate am auzit, multi oameni nespecifici locului, pustime, prostie si hotie. :( cu toate astea, regret ca n-am ajuns.

adrian1olteanu spunea...

adriana, promit sa revin cat mai curand. Pana atunci daca vrei, poate scrii tu un post in locul meu.

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger