Imi plac filmele, nu-mi plac trailerele. Vizionez toate genurile, de la drame la pac-pac, spooky,desene animate sau documentare.
De ce nu ma uit la trailer? Pentru ca imi arata cam toate secventele din film care atrag publicul catre vizionare. Toate aceste secvente, de multe ori, sunt momentele cheie ale filmului, pe care daca le stii de dinainte, o sa le anticipezi in timp ce te uiti la film.
Pot sa inteleg scopul unui trailer, dar nu mi se pare "rentabil". Pai...hai sa nu mai urmarim filmele, ne ajung 5 minute dintr-un trailer.
Imi place sa stiu ce film urmaresc dinainte, dar detalii privind gen, actori, regie, nume, an, premii, incasari, etc.
De asemenea, prefer ca in timpul unui film, sa nu fac nimic altceva- stau foarte prost cu atentia distributiva.
Nu-mi convine nici macar ca persoana care urmareste filmul cu mine sa se uite in alta parte-ma distrage.
Nu-mi place sa vad un film cu mai multe persoane care fac misto si comenteaza orice chestie nerealista; Si nu-mi place sa vad un film de mai multe ori...poate numai daca il vad cu cineva care nu l-a mai vazut.
Si toata povestea cu trailerele astea...e ca si cum ai vedea filmul dupa ce-ai citit romanul.
Nu poti sa citesti "cuvant inainte" si apoi sa treci la sfarsit. Stiti voi regula cu preludiu??!!
Ca sa nu mai spun ca mereu avem tendinta sa stim dinainte ce si cum se va intampla...si aici ma refer si la nerabdarea si curiozitatea cu care asteptam sa se intample lucrurile ordinare din viata noastra.
Deci, luati-o mai usor fratilor, in ritmul asta n-o sa treaca timpul mai greu!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger