...si chiar daca as avea o masina, o bicicleta si un avion, probabil tot pe jos as merge mai mult.
Imi place sa ma plimb pe doua picioare, dar nu in orice conditii.
Poate face parte din temperamentul meu sangvinic, dar nu suport sa ma intorc din drum, sa ma opresc sau sa ocolesc lucruri.
Imi place sa tai colturile si imi place sa plec din pole position la semafor.
Nu prea trec pe rosu, dar in momentul in care nu trebuie sa astept dupa nimeni, o fac.
Nu suport aglomeratiile si nici pietele. Poate ca nu sunt eu ala care merge cel mai corect si regulamentar, dar cel putin sunt civilizat, fata de alti oameni care nici macar nu stiu sa mearga pe strada.
Se proptesc in mijlocul drumului, se intorc brusc, mormaie in spatele tau, se baga in fata, se imping, si daca te mai calca si pe picioare poti sa te consideri invins. O data, de doua ori, de trei ori si o sa devii unul de-al lor. O sa te impingi si o sa te zbati pentru un loc pe trotuar.
Cam asa se intampla pe la noi, sper sa nu fiu unul din cei care cedeaza totusi, dar nu mai am mult.

1 comentarii:

Concrete Mixer spunea...

I quite like looking through an article that will make people think. Also, thank you for allowing me to comment - Portable Concrete Mixers | Concrete Mixing | Mobile Concrete

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger