Gata! A trecut Craciunul, a trecut revelionul, a trecut si iarna (dupa unii).
A trecut vacanta mea, a trecut si vacanta voastra.
Abia am inceput game-ul primului set din cele 12 ale jocului, si simt ca sunt condus.
Sper sa fie un joc strans, iar setul decisiv sa se joace in Iunie cand am licenta, ca doar e luna a 6-a, nu?! Sper de asemenea sa nu ajungem la tie-break, nu de alta dar am destule emotii necontrolabile.
Maine dimineata plec spre Bucuresti, inarmat cu rabdare si cu ambitia de a intra intr-o alta hora cu ritm alert. Sunt sigur ca inca mai stiu pasii.
O sa plec insa si cu dor de casa, de camera mea, de intimitatea mea, de mancarea maica-mii, de somnul dulce cu obloanele trase, de glumele si bataile cu frate-miu, de jocurile si filmele cu zombie propuse tot de el, de telefoanele rare pe care le primeam, de luminitele razlete din oras si de pustietatea care se asterne aici, de catelul meu nazbatios, de masina pe care am condus-o (oricum destul de putin), de chiatara si de acordurile ei de care abia ma atasasem.
Astea fiind spuse, o sa plec in Bucuresti cu gandul ca totusi acolo o sa ma astepte cineva care nu poate inlocui toate astea, dar poate compensa cu alte lucruri care ma pot face cel mai fericit iubit.
Urati-mi drum bun.
Va pup fierbinte!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright 2010 Ping Pong in Hong Kong
Lunax Free Premium Blogger™ template by Introblogger